June 29, 2009

Mi-am dat seama…

In timp ce vorbeam zilele trecute cu Andi, ii spuneam unele chestii, pe care nu le-am mai zis niciodata pana acum. Ma tot miram, si asa m-am hotarat sa le strang pe toate aici:
Asadar mi-am dat seama…

… ca frate-meu s-a mutat din apartamentul in care am stat impreuna cand eram eu studenta la Cluj si unde nu voi mai putea merge niciodata de acum incolo. … si s-a dus si ultima urma de studentie…

… ca ma indrept cu pasi mici spre scrierea lucrarii de master. Pana de curand nu m-am mai exprimat astfel… ma bucur ca am trecut la formularea asta; ma motiveaza!

… ca de fiecare cand ma simt demotivata sau imi pierd elanul, citesc blogurile lui Andi si ale lui Traian, mai trec pe la Twitter si Ted si viata merge inainte. Bine ca nu-mi trebuie terapie in fiecare zi, ca nu se prea inghesuie baietii la scris :)

… ca atunci cand povestesc, planuiesc, proiectez sau organizez ceva, ce-mi face foarte multa placere, se face dimineata si ma simt ca in studentie la Cluj;

… ca tot ceea ce unii numesc organizare nemteasca am invatat si am dezvoltat in ASPR si ANOSR;

… ca totul in ce am crezut inainte sa vin aici, inca ocupa primul loc in lista prioritatilor: Schimbam educatia in Romania!

… de fiecare data cand mi-e dor de casa, ma uit in jur si imi dau seama ca acum aici e casa mea.


… ca imi place atat de mult activitatea mea de tutore pentru studentii din anul 1, ca as face asta toata viata!


2 comments:

Ali Gavra said...

:)


pt mine functioneaza terapia prin muzica... e drept ca risti putin sa te afunzi mai tare in nostalgie, dar trece :)

hugs de la ASPRisti, ANOSRisti si Cluj

Traian Bruma said...

Am prins mesajul :).

Viata merge inainte si educatia din Romania te asteapta. Nu prea vrea ea sa se schimbe singura :)