April 3, 2008

New home, new people, new world … nice home, nice people, nice world RELOADED

Primu lucru am cautat un loc pt panglica mea de BI :)

Jupeee!!! Am casutza noua!!!

Stau cu o nemtzoaica, "Carolin" (care e inca in vacanta), la 5 minute de sala de curs si la 2 minute de job, in inima campusului studentesc, am terasa cu flori si iarba si un gratar uitat de vara trecuta (abia astept petrecerea de Pasti).
Cand am ajuns... surpriza: baie albastra, bucatarie albastra... hehe, se pare ca mai e cineva, nu-mi vine cuvantul... fascinat de lumea albastrilor.

Camera mea? e albastra... wie sonst? :D

O sa-mi lipseasca cu siguranta obisnuitele "In my country"-stories si delicioasa mancare asiatica, dar hey, m-am specializat in gatit orez, legume, taitei si altele de-ale lor.





Galerie foto a la tamoeta :D

Noaptea














Ziua


























Na bine, ce mai asteptati, haideti in vizita!

6 comments:

Irina said...

Tu nici nu stii ce dor imi e de tine si cat imi lipsesti.te pupik si abia astept sa ne vedem

Irina said...

A si sa ai o sedere faina si plina de lucruri inedite in casuta ta albastra

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

tamoeta said...

@ Irina: multumesc pt urari & miss you tooo very very much!!!

@ wireless: Thank you for adding my blog. Happy blogging :)

Anonymous said...

hey hey hey... ich hoffe dass du nette Nachbarn bekommen hast ;D

tamoeta said...

ja, geht so...