December 9, 2007

Party @ Eta's

Zi onomastica? Cine a mai auzit de asa ceva? Carmen? ... astea au fost reactiile colegilor de scoala, de servici, profilor, etc.
Era de Sf. Nicolae! Si eu, Nicoleta pe nume, serbam ziua onomastica.
La fel ca in fiecare an, sa lasat cu un mic sau mare chef, doar ca anul asta a fost mai special. Adica nu mai era tipicul chef din Club 108, a fost "international Party of Mamcita's and Papacito's"
Invitatii au fost din toata lumea... din Columbia pana in China si Indonezia, am mancat muulta mancare traditionala romaneasca (asta sa ma laud ca m-am facut bucatareasa de cand locuiesc cu asiaticele mele), am facut concurs de Bali dance ...Iranian Dance si de recunoscut limbi straine (si mi-au spus ca limba noastra frumoasa romaneasca seamana cu aia de peste Prut ) si am facut muulte poze (cu noua mea camera de la mosu de care sunt tare mandra )

La multi ani, Nicolete si Nicoleti

2 comments:

Irina said...

Hei nu am stiut ca te cheama si Nicoleta asa cu o intarziere iti spun La multi Anii! Ma bucur ca ai avut o petrecere asa de faina .
pupici

tamoeta said...

He he, acum stii! De acolo "Tamo Eta" :P
Pupici back!