July 18, 2007

Schimbam in albastru



Ma uitam la backroundurile pe care sa le aleg pentru blogul meu si cel mai frumos e cel albastru. Poate mi-ar fi placut mai mult sa fie mai deschis, dar inca nu m-am prins cum il fac mai deschis. In orice caz, mi-am amintit de perioada albastra din viata mea... doamne, tot era albastru: haine, genti, pantofi, caiete, pixuri... un albastru deschis... tot frumos! Ma intreb cand s-a incheiat si daca s-a incheiat. Am avut eu tentative de "acum gata, trecem pe alta culoare", dar parca e tot culoarea, care-mi placea cel mai mult. Cand am plecat in Germania, era momentul oportun pentru a mai incerca si altceva. Dar ce sa va spun, cum am ajuns, o matusa de-a mea imi pregatise totul pentru locuinta mea de acolo si pentru ca nu ma cunostea foarte bine, a intrebat-o pe alta matusa, ce-mi place. Si ia ghici, aveam o camera care de la perdele, lenjerie de pat, rafturi, covor si pana la vase si suporturi de lumanari era albastra. Asa am mai pertrecut 6 luni in paradisul albastru... de ce paradis? pentru ca oricat imi place culoarea asta, niciodata nu era chiar tot albastru.
De fapt daca ama gandesc mai bine...si aspr-ul e albastru, si caciulita de la BI e albastra, dar totusi, tuthorul nu-l facem albastru... deci mai e o sansa
Acum vine din nou un moment de trecere in viata mea. O sa fie tot albastru? O sa va spun! :)
Haha, imi vine in minte o sintagma... "schimbarea doare"! Da, asa e, hai sa schimbam in albastru :)

No comments: